5 pułapek w projektowaniu domowego biura, których należy unikać

5 pułapek w projektowaniu domowego biura, których należy unikać

Kiedy projektujesz domowe biuro, musisz mieć pewność, że tworzysz przestrzeń, w której chcesz pracować i gdzieś, co pomoże ci zainspirować się do produktywności każdego dnia. Istnieje wiele głównych korzyści z pracy w domu, ale jest też kilka minusów też. Tworząc najwyższej jakości przestrzeń, przejdziesz długą drogę do pokonania potencjalnych pułapek.

Oczywiście, to jest Twoje biuro i masz swobodę bycia tak kreatywnym, jak tylko chcesz! Nie musisz podążać za trendami, jeśli nie chcesz, a możesz stworzyć coś, co doda ukłon w stronę Twojej osobowości i pozwoli Ci czuć się zainspirowanym na co dzień. Jednak zrozumienie ogromnych pułapek w projektowaniu biura pomoże Ci pozostać na dobrej drodze.

Sprawdźmy kilka rzeczy, których należy unikać i które pozostawiają cię wolnym, aby iść do przodu i stworzyć idealne miejsce dla produktywnej pracy w domu.

Pułapka 1 - Umieszczanie twojego biura zbyt blisko twojej przestrzeni życiowej

Tak, Twój domowy gabinet będzie w Twoim domu i dlatego w Twojej przestrzeni życiowej, ale nie powinieneś umieszczać go zbyt blisko miejsca, gdzie siedzisz i oglądasz telewizję w nocy lub gdzie śpisz. To są kluczowe obszary, które łatwo mogą zaburzyć równowagę między domem a pracą. Jeżeli twój biurko jest w zasięgu wzroku telewizora, ty będziesz myśleć o pracy kiedy ty powinieneś być chilling out! Przynajmniej upewnij się, że jest za tobą, gdy siedzisz w nocy, a jeśli to możliwe, wybierz wolny pokój.

Pułapka 2 - Wybór zbyt małej powierzchni

Podczas gdy ty no potrzebujesz masy przestrzeń dla domowego biura, ty potrzebujesz mieć dosyć pokój dla twój biurka i krzesła i ty potrzebujesz upewniał się że ty masz przestrzeń dostawać up i ruszać się wokoło bez banging twój nogi lub spadać nad. Siedząc w zbyt małej przestrzeni wpłynie jak czujesz się o pracy w swoim umyśle zbyt, więc niedźwiedź przestrzeń w umyśle, gdy jesteś planowania, gdzie umieścić swoje biuro.

Pułapka 3 - Nadawanie zbyt komercyjnego wyglądu

Wybrałeś pracę w domu i choć prawdopodobnie zrobiłeś to ze względu na swój styl życia i wszelkie obowiązki, które możesz mieć, gdybyś chciał pracować w komercyjnym biurze, zrobiłbyś to! Oznacza to, że nie należy projektować biuro, aby wyglądać jak jesteś z powrotem w otwartej przestrzeni planu. Istnieją pewne naprawdę kreatywne i zabawne pomysły na projekt biura domowego, które można szukać do naśladowania, które naprawdę sprawiają, że praca z domu jest radością.

Pitfall 4 - Nie mając wystarczającej ilości przechowywania

Ty potrzebujesz małej ilości magazynu dla twój pracowych materiałów i jeżeli ty no masz to, twój biurko nigdy iść być jasnym. To będzie oznaczać, że przestrzeń jest zagracona i jest bardziej prawdopodobne, że zgubisz rzeczy. Upewnij się, że czynnik w przestrzeni dla przechowywania podczas projektowania swojego biura. Może to być coś tak prostego jak mała drewniana szafka - nie musi to być metalowa szafka na dokumenty!

Pułapka 5 - Wybór zbyt małego biurka

Prawdą jest, że biura domowe są mniejsze niż zwykłe biura, ale to nie znaczy, że musisz być ciasno na bardzo małym biurku, które nie jest wystarczająco duże dla Twoich potrzeb. Co powiesz na biurko narożne? To idealne rozwiązanie dla domowych biur. Jednak niezależnie od tego, co wybierzesz, po prostu upewnij się, że jest wystarczająco duże dla komputera, wszystkiego innego, czego potrzebujesz i wystarczająco duże, abyś mógł faktycznie pracować, nie stresując się brakiem miejsca.

Podczas projektowania domowego biura, uniknąć tych pułapek i znajdziesz, że przestrzeń jest nie tylko przyjemne, ale super-produktywne zbyt.