Dlaczego szkolenie z zakresu ręcznego przemieszczania ciężarów jest tak ważne

Dlaczego szkolenie z zakresu ręcznego przemieszczania ciężarów jest tak ważne

Wszyscy przechodzimy regularne szkolenia w ramach naszego doświadczenia zawodowego, a gdy do organizacji dołącza nowy pracownik, przechodzi on dodatkowo szkolenie wprowadzające. W ramach tego szkolenia przenoszenie ręczne powinno znaleźć się na wysokim miejscu na liście priorytetów.

Dlaczego?

Ponieważ ręczne przemieszczanie uczy, jak podnosić ciężkie przedmioty, takie jak ciężkie pudła i szafki biurowe, w najbezpieczniejszy możliwy sposób, unikając urazów i nadwyrężeń.

Praca w biurze nie polega wyłącznie na siedzeniu przy biurku. Zdarzają się sytuacje, w których trzeba podnosić przedmioty i przenosić je. W takim przypadku należy znać prawidłowy sposób wykonywania tych czynności.

Zobacz ten film, aby uzyskać kilka wizualnych wskazówek.

Ręczne przemieszczanie ma kluczowe znaczenie dla zapewnienia zdrowia i wydajności pracowników. Podniesienie jednego pudełka w niewłaściwy sposób może spowodować ból w dolnej części pleców, a nawet uraz, który spowoduje, że pracownik nie będzie mógł pracować przez dłuższy czas. Po prostu nie warto ryzykować!

Czy regularnie aktualizujesz szkolenia z zakresu ręcznego przemieszczania?