Zalety i wady krzeseł biurowych z siatki

Zalety i wady krzeseł biurowych z siatki

Gdy przychodzi czas na myśl o wyposażeniu nowego biura w wysokiej jakości meble biurowe, trzeba podjąć szereg różnych decyzji. Oczywiście jedną z najważniejszych decyzji jest prawdopodobnie decyzja dotycząca siedzeń biurowych, ponieważ komfort pracowników powinien być zawsze na pierwszym miejscu.

Nowością w branży meblowej są krzesła biurowe z siatki. Nie słyszałeś o nich? Najwyższy czas, aby usiąść i zwrócić na nie uwagę, ponieważ te krzesła podbijają świat mebli biurowych, a do tego mają ogromną liczbę zalet.

Siatka to świetny wybór materiału alternatywnego w stosunku do bardziej standardowych opcji, takich jak skóra czy tkanina. Chociaż zawsze będzie miejsce dla tych długoletnich wyborów, być może nadszedł czas, aby spróbować czegoś nowego? Może chcesz być przyjazny dla zwierząt i nie chcesz skóry w wystroju swojego biura, a może chcesz czegoś, co oferuje łatwiejsze czyszczenie. W takim przypadku siatka jest dobrym rozwiązaniem, które warto rozważyć.

Jak wszystko jednak, są plusy i minusy krzeseł biurowych z siatki, więc sprawdźmy plusy i minusy, aby pomóc Ci podjąć decyzję, gdy szukasz nowych opcji planowania przestrzeni biurowej.

Zalety krzeseł biurowych z siatki

Oddychalność i wentylacja

Ponieważ siatka jest w przeważającej części otwarta, krzesła biurowe z siatki pozwalają na cyrkulację większej ilości powietrza, gdy na nich siedzisz. Oznacza to, że podczas pracy będzie Ci chłodniej i nie będziesz mieć tej irytującej plamy potu z tyłu nóg lub w dolnej części pleców, szczególnie w gorące dni. Jest to duży problem w przypadku krzeseł skórzanych; bez wątpienia nie raz zdarzyło Ci się przykleić do materiału i zejść z krzesła z piskiem, ale w przypadku krzeseł z siatki ten problem nie występuje!

Łatwe w utrzymaniu

Krzesła siatkowe są zazwyczaj bardzo lekkie i minimalistyczne, dlatego równie łatwo się je czyści i konserwuje. Wystarczy przetrzeć je mokrą szmatką i pozostawić do wyschnięcia, a nie ma możliwości powstania rozdarć, jak w przypadku skóry czy tkaniny, ponieważ siatka została zaprojektowana tak, aby była bardzo trwała i mocna. Lekki charakter oznacza, że krzesła można z łatwością przenosić.

Dobry stosunek jakości do ceny

Krzesło wykonane z siatki jest tańsze niż krzesło biurowe wykonane ze skóry. Pomimo niższej ceny, krzesła te nadal wyglądają bardzo dobrze i mogą z łatwością pasować do Twojego pomysłu na luksusowe meble biurowe podczas kolejnego remontu biura.

Wady krzeseł biurowych z siatki

Nie tak wygodne jak skórzane

Siatkowy fotel biurowy jest wygodny i wspierający, i będzie się formował do Twoich regularnych konturów, ale nigdy nie można go opisać jako mającego ten sam poziom komfortu, co duży skórzany fotel biurowy. To samo można powiedzieć o bardzo wysokiej jakości krzesłach z tkaniny. Z tego powodu krzesła biurowe z siatki nie nadają się do spędzania długich godzin przy ekranie komputera.

Trwałość może z czasem okazać się problemem

Choć krzesła z siatki są bardzo wytrzymałe i łatwe do czyszczenia, nie są tak trwałe jak skóra i z czasem mogą się uginać. Oznacza to, że stracą swoje właściwości podtrzymujące i trzeba będzie je wymienić wcześniej niż w przypadku wybrania opcji ze skóry lub tkaniny.

Mniejszy wybór wzorów

Choć może się to zmienić wraz ze wzrostem popularności krzeseł biurowych z siatki, obecnie liczba wzorów do wyboru jest ograniczona i zazwyczaj najpierw można natknąć się na czarny lub szary schemat kolorów siatki. Ten ograniczony design może być problemem dla niektórych, ale może się to zmienić w niedalekiej przyszłości, gdy wprowadzonych zostanie więcej kolorów, aby dopasować się do jaśniejszych wystrojów i projektów biurowych.

Jakie jest Twoje zdanie na temat siatkowych krzeseł biurowych?

Siatkowe krzesła biurowe są niedrogie i stylowe, a także łatwe do czyszczenia i lekkie, ale są pewne minusy takiego rozwiązania. Jakie jest Twoje zdanie na temat siatkowych krzeseł biurowych? Czy korzystałeś z nich w przeszłości, a jeśli tak, to jak oceniasz je w porównaniu do skórzanych i materiałowych, z którymi mogłeś się wcześniej zetknąć? Podziel się swoją opinią i powiedzmy o najnowszym pomyśle na siedziska biurowe w świecie renowacji biur!